torsdag

Hallå allihopa som hittat hit till bloggen!
Riktigt roligt att den äntligen är igång och Emma har gjort ett väldigt fint arbete med att designa den!
Det är endast drygt en månad kvar tills vi ska ha vårt event och jag är övertygad om att det kommer gå otroligt snabbt! Känns som vi har läget under kontroll, kanske kommer vi få det en aning stresigt nu de sista veckorna men jag är övertygad om att det kommer gå jättebra. Om du är sugen på att komma till vårt event är det bara att höra av sig, lite längre fram kommer vi släppa mer information om när och var.
Imorgon har vi projekttid och som vanligt kommer vi säkert ha jättekul. Kanske vi till och med kan dela med oss av några bilder från vårt möte!

Hjärtliga hälsningar
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar. och jag ska absolut kolla in här =)

2010-02-11 @ 20:20:32
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0